20 Mart 2020 Cuma

Müzikle iyileşiyoruz no. 2

Sosyal medyadan sızıp gelen haberlerin tutarsızlığı karşısında kafamız yeterince karıştı. Hangi haber doğru bilemiyoruz, bazen korkuyor bazense tedbirlerimizi güzelce aldığımızı düşünüp rahat bir nefes alıyoruz. Evlerimize kapandığımız şu günlerde zaman zaman kendi içimizde de tutarsızlıklar yaşıyoruz. Olsun tutarsızlık da bazen tutarlılığın ta kendisi olabilir! 

Türkiye’de bir ilk olan Blues Derneği’nin kurucularından Göksenin, Bluesseverlerin yakından bildiği bir isim. Geçtiğimiz ay, Arpej Müzik Yapım tarafından yayınlanmaya başlanan “Arka Bahçe Sessions” için çaldıkları “Hala vazgeçmedim” de az önce bahsettiğim tutarsızlığın aslında ne kadar tutarlı da olduğunun delili niteliğinde. 

Şarkının sözlerinin tamamını aşağıda paylaşıyor olsam da şu kısmını bir daha yazmadan duramayacağım: “Bu çok tuhaf bir zaman, çok garip bir yıl, tahmin edilemiyor neler yapacağım, ama belli olmaz, her an hiçbir şey yapmayabilirim, biliyorsun hiç belli olmaz, her an yapmayabilirim…” 

Boşverin ya, zaten uzun zamandır birçok şey yapıyordunuz biraz da hiçbir şey yapmayın ve şimdi arkanıza yaslanın, sesi açın ve play tuşuna basın, umut dolun, hatta dans bile edebilirsiniz “vazgeçmeden”!


Hala Vazgeçmedim

Hala vazgeçmedim kendimden
Hala vazgeçmedim
Ama belli olmaz
Her an vazgeçebilirim
Biliyorsun bana belli olmaz
Her an vazgeçebilirim

Hala vazgeçmedim senden
Hala vazgeçmedim
Ama belli olmaz
Her an vazgeçebilirim
Biliyorsun bana belli olmaz
Her an vazgeçebilirim

Bu çok tuhaf bir zaman
Çok garip bir yıl
Tahmin edilemiyor neler yapacağım
Ama belli olmaz
Her an hiçbir şey yapmayabilirim
Biliyorsun hiç belli olmaz
Her an yapmayabilirim

Şu dünya bir dursa
Ben de bir dursam
Her şey bu kadar yorucu olmasa
Belli olmaz
Her an yorucu olabilir
Biliyorsun hiç belli olmaz
Her an moral bozulabilir

Hala vazgeçmedim kendimden
Hala vazgeçmedim
Ama belli olmaz
Her an vazgeçebilirim
Biliyorsun bana belli olmaz
Her an vazgeçebilirim

Hiç yorum yok:

Savruk Yazılar 003 (13 Temmuz Datça- Mesudiye Yangını)

Kask, power bank, su, kumanya, sağlık çantası, kafa feneri…   Yanmaz eldiven, yanmaz gözlük, yanmaz pantolon, yanmaz ayakkabı… Hop orada dur...